Ledige stillinger Regnskabsmedarbejder med udvidet ansvar til Promal

Du tilbydes en central stilling med et stort ansvar i en ambitiøs virksomhed i vækst, hvor der er kort fra tanke til handling, stærke værdier, et fokus på løbende forbedringer samt et stort vækstpotentiale.

Tag del i Promal’s vækstrejse

Er du klar til at tage del i en virksomhed i vækst med spændende produkter og et dedikeret team? Vi leder efter en person, der brænder for at skabe gode resultater, og som har lyst til at være en del af Promal’s vækstrejse med et professionelt og støttende arbejdsmiljø. De bruger BC som ERP-system, og du får reference til økonomichefen.

Dine opgaver spænder bredt, og dit fokus er at sikre, at regnskabsfunktionen er effektiv og stabil. Du er ikke hævet over nogen type af opgaver, da hverdagen er kendetegnet af en hands on-tilgang til både stort og småt.

Dine primære opgaver:

  • Udarbejdelse af perioderegnskaber
  • Sikre en effektiv bogholderi-, løn- og regnskabsfunktion
  • Fakturering er en naturlig del af at gribe ordrerne fra intern kundeservice
  • Ansvar for kreditorområdet, betaling af kreditorer og slutfakturering af debitorer
  • Ansvar for bilagshåndtering og bogføring af indbetalinger
  • Bidrage til en kontinuerlig udvikling af processer, rapportering og systemer
  • Momsregnskab
  • Løbende rapportering, support til ledelsen og ad hoc-opgaver

Promal tilbyder:

Stor frihed til at forme egen hverdag og mulighed for faglig sparring med både koncernbogholder og økonomichef. Du bliver en del af en spændende vækstrejse, hvor der er store ambitioner for fremtiden. Virksomheden er dansk, privatejet og har en sund økonomi, hvilket giver mulighed for at foretage de nødvendige investeringer til at sikre fremtiden. Du kommer til en organisation med et stærkt fællesskab, en uformel omgangstone og frihed under ansvar. Du bliver en del af en virksomhed med flad struktur og korte beslutningsprocesser. Et arbejdsmiljø hvor gode relationer og faglig udvikling er i fokus. Engagerede kollegaer med bred erfaring og passion for kvalitet. Fleksibel arbejdstid er muligt, og løn forhandles efter kvalifikationer.

Vi forventer, at du:

  • Har mindst 5 års erfaring med bogholderi, gerne fra en produktionsvirksomhed
  • Har et positivt mindset, og forstår at du bliver en del af et team med fælles interesser
  • Du er et frisk pust af energi i udviklingen af supportfunktionerne mod fremtiden
  • Er et serviceminded menneske, som forstår, at kunden er den vigtigste ressource
  • Erfaring med BC er en fordel, men ikke et krav