Skip to main content

Udlejningsassistent til NOVI

Du ønsker at gøre en positiv forskel i mødet med andre, og du møder alle professionelt og i øjenhøjde. Du ønsker at finde de bedste løsninger til de virksomheder, der ønsker at bo hos NOVI i Aalborg.

Fleksible erhvervslejemål med kunden i centrum

NOVI tilbyder fleksible erhvervslejemål, hvor kunden er i centrum, og deres mål er at finde de bedste løsninger til de virksomheder, der vælger at bo hos NOVI.

I samarbejde med NOVIs udlejningsteam bliver du ansvarlig for udlejning af erhvervslejemål på NOVIs lokaliteter; NOVI, GROWAAL CITY, GROWAAL EAST og den kommende NOVI MEDI PARK. Du refererer til NOVIs Kundechef.

Af opgaver kan nævnes:

  • Håndtering af daglige lejerhenvendelser
  • Koordinering af opgaver med NOVI Drift, Økonomi og Marketing
  • Udlejning, fremvisning, tilrettelæggelse og administration af kontorlejemål
  • Udarbejde erhvervslejekontrakter, tillæg m.v. til eksisterende og nye lejere
  • Deltagelse i opbygning og udvikling af nye moderne digitale arbejdsgange
  • Deltagelse og tilrettelæggelse af faglige og sociale events målrettet NOVIs lejere

Du er relationsskabende og selvstændig

Vi søger en udlejningsassistent, der holder af at skabe struktur i en dynamisk hverdag med fart over feltet. Dertil er du klar til at gøre en forskel for NOVIs lejere, og du har formentlig en baggrund som finansøkonom, finansbachelor eller lignende. Du kan også have arbejdet på kontor og ønsker at lære mere om erhvervslejeboligmarkedet. Som person har du et stort ønske om kundekontakt til fremvisninger, og du er samtidig typen der ved, hvordan du yder den bedst tænkelig service.

Vi forestiller os, at du:

  • har stærke relationelle kompetencer
  • er kommunikativt stærk – både i skrift og tale
  • er ansvarsfuld og tager ansvar for dine arbejdsopgaver
  • er serviceminded og kan lide at tale med mange forskellige mennesker
  • har et godt administrativt overblik

Kundeservice, godt humør og samarbejde er vejen til succes. Hos NOVI er kundeservice den vigtigste værdi. De har det sjovt mens de løber stærkt, og selvom du dagligt modtager mange henvendelser på både telefon og mail, og ikke to dage er ens, er det afgørende, at du opretholder dit serviceniveau og gode humør, så I altid sikrer, at NOVIs kunder får den bedst tænkelige service.

Dynamisk virksomhed med fagligt dygtige og engagerede kollegaer

NOVI ønsker at skabe så brede rammer for den enkelte medarbejder som muligt, så det bliver lettere at få privat- og arbejdsliv til at hænge sammen.

Hos NOVI bliver du en del af en dynamisk virksomhed i Aalborg med fagligt dygtige og engagerede kollegaer, der arbejder målrettet for at skabe vækst og udvikling i Nordjylland. Du vil indgå i et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der ikke er langt fra idé til resultat. I NOVI bliver der investeret i medarbejderne, og det betyder, at du altid er i udvikling - både personligt og fagligt.

NOVI tilbyder en selvstændig og ansvarsfuld stilling med stærke samarbejdsflader både internt og eksternt. Derudover tilbydes du en attraktiv gagepakke, sundhedsforsikring og pensionsordning m.m. Din arbejdsplads vil være på NOVIs hovedkontor i Aalborg Øst.

Søg stillingen