Skip to main content

Bogholder/økonomimedarbejder til NOVI

Få ansvar og direkte kundekontakt som bogholder hos NOVI i Aalborg! Som del af et dedikeret økonomiteam vil du håndtere bogføring og rådgivning for SMV'er. Så hvis du brænder for tal og mennesker, er dette måske jobbet for dig!

Egne kunder og medansvar

Du bliver ansvarlig for en fast kundegruppe bestående af SMV’er med et varierende behov for finansiel og regnskabsmæssig assistance. Din arbejdsdag vil være præget af deadlines i forbindelse med bogføring, regnskab, moms og skat, samt at sikre at den daglige bogføring efterlever de lovmæssige krav.

Derudover vil du løbende skulle støtte og rådgive kunderne inden for regnskabsområdet, idet NOVI i de fleste tilfælde står for den direkte forbindelse til revisor og foretager udarbejdelsen af årsregnskab og skat.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Daglig bogføring
  • Betalinger
  • Kreditor- og debitorstyring
  • Udarbejdelse af løn
  • Indberetning af moms m.m.
  • Løbende afstemninger samt forberedelse til revision
  • Løbende kommunikation med kunder.
  • Evt. opstilling af regnskab

Du bliver en del af et velfungerende økonomiteam med fire andre bogholdere og to controllere. Du refererer til NOVIs CFO.

Du er relationsskabende og selvstændig

Du har en relevant uddannelse inden for økonomi, men vigtigst er den erfaring, du kommer med. Du har min. 4 års erfaring fra lignende rolle, hvor du har arbejdet bredt inden for bogholderi. Du trives i dialogen med kunder og gør en dyd ud af, at de får en god service.

Du har en god forståelse for IT-systemer. NOVIs kunder bruger forskellige ERP-systemer, hvorfor det er vigtigt, at du har mod på at sætte dig ind i dem, du ikke kender i forvejen.

Som person er du:

  • Struktureret og detaljeorienteret: Du overholder deadlines og er grundig i dit arbejde
  • Udadvendt og relationsskabende: Du kan begå dig med alle typer af kunder og kollegaer
  • Selvstændig og proaktiv: Du styrer selv din dagligdag og din kommunikation med kunderne.

Det får kandidaten

NOVI ønsker at skabe så brede rammer for den enkelte medarbejder som muligt, så det bliver lettere at få privat- og arbejdsliv til at hænge sammen.

Hos NOVI bliver du en del af en dynamisk virksomhed i Aalborg med fagligt dygtige og engagerede kollegaer, der arbejder målrettet for at skabe vækst og udvikling i Nordjylland. Du vil indgå i et inspirerende og uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor der ikke er langt fra idé til resultat. I NOVI bliver der investeret i medarbejderne, og det betyder, at du altid er i udvikling - både personligt og fagligt.

NOVI tilbyder en selvstændig og ansvarsfuld stilling med stærke samarbejdsflader både internt og eksternt. Derudover tilbydes du en attraktiv gage-pakke, sundhedsforsikring og pensionsordning m.m. Din arbejdsplads vil være på NOVI’s hovedkontor i Aalborg Øst.

Søg stillingen