Skip to main content

Udbudsjurist

Er du dygtig til udbud og indkøb, og synes du, at det er spændende at sætte det ind i en bæredygtig kontekst med øje for den grønne dagsorden? Nordværk er i kraftig vækst og søger derfor en udbudsjurist til at understøtte organisationen på indkøbs- og udbudsområdet.

Stillingen som Udbudsjurist

Nordværk søger en dygtig kollega til Udbud & Jura. Stillingen giver dig mulighed for at bidrage til arbejdet med at optimere og strukturere indkøbs- og udbudsprocedurerne samt sikre et godt leverandørsamarbejde. Din kontaktflade vil strække sig på tværs af alle divisioner og driftsenheder, og du skal derfor være skarp til at etablere relationer og opnå forståelse for de enkelte forretningsområder. Du bliver en synlig og tilgængelig sparringspartner for medarbejdere på alle niveauer i organisationen.

Afdelingen er nyoprettet og består i øjeblikket af 5 udbudsjurister og 1 udbudskonsulent. I løbet af efteråret 2024 forventes 2 jurister og 1 indkøbsassistent at blive ansat.

Dine arbejdsopgaver vil blive fastlagt ud fra dine kompetencer, og hvordan det passer med opgaver i organisationen. Som udgangspunkt vil de omfatte:

  • Gennemførelse af EU-udbud samt tilbudsindhentninger af varer og tjenesteydelser
  • Gennemførelse af miniudbud og/eller direkte tildelinger på SKI-aftaler
  • Udbud af bygge- og anlægsydelser
  • Rådgivningsbistand til divisioner og driftsenheder vedrørende udbud og indkøb
  • Medvirke til at udvikle og optimere processer og workflows vedrørende udbud og indkøb
  • Samarbejde med leverandører på igangværende kontrakter – også når der er udfordringer
  • Gennemførelse af indkøbsanalyser både til forberedelse af udbud samt kontraktopfølgning.

Nordværk er på udkig efter en kollega, der bl.a.

  • Har lyst til at arbejde med alle de opgaver, som offentligt udbud og indkøb indeholder og har en praktisk tilgang til opgaven
  • Har øje for effektiviseringer og optimering
  • Er målrettet og struktureret i sit arbejde
  • Har analytisk sans, stort overblik og er nytænkende
  • Er god til at kommunikere – både mundtligt og på skrift

Derudover forventes det, at du kan arbejde selvstændigt og drive projekter med forskellige deltagere – selvfølgelig med god sparring med kollegaer.

Dine personlige kendetegn

Du er understøttende i din tilgang til udbuds- og indkøbsområdet og udviser fleksibilitet og rummelighed i mødet med organisationen. Du skaber naturligt relationer til både eksterne leverandører, såvel som interne interessenter på tværs af organisationen og på alle niveauer.

Du tager initiativ, er udviklingsorienteret, drives af fremdrift og afslutter dine opgaver. Du stiller naturligt spørgsmål, der udfordrer den nuværende tilstand på udbuds- og indkøbsområdet.

Du kan være uddannet cand.merc.jur, cand.jur., eller have en anden baggrund med relevant erhvervserfaring.

Nordværk kan tilbyde

Du vil få et spændende job og en hverdag, der er kendetegnet af et højt udviklingstempo og et godt samarbejde, der både byder på faglige udfordringer og mulighed for personlig udvikling. Du vil få stor indflydelse på egne opgaver, da der er tale om en nyoprettet stilling på udbud- og indkøbsområdet, og du får mulighed for at præge den fremtidige udvikling både i afdelingen og i selskabet.

I Nordværk sættes faglighed og det sociale fællesskab højt. De tror på, at begge elementer skaber de bedste resultater – og ikke mindst trivsel i hverdagen. Du bliver en del af et affaldsselskab, der har sat ambitionsniveauet højt, og som er i en spændende udviklingsproces.
Der er fokus på at skabe en sund balance mellem arbejds- og privatliv for at sikre en bæredygtig hverdag. Arbejdsdagen er fleksibel, og du får også mulighed for hjemmearbejde. Der arbejdes i et uformelt miljø med fokus på at spille hinanden gode. Du vil som en del af ansættelsen blive omfattet af Nordværks sundhedsordning.

Ansættelsesforhold

Tiltrædelse den 1. oktober 2024.

Stillingen er på 37 timer ugentligt, og der gives løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst.

Nordværk I/S har hovedkontor i Aalborg, hvor du vil få din primære arbejdsplads, dog skal du forvente arbejdsdage på de øvrige lokationer.

Samtaler forventes afholdt den 20. august og den 27. august. Der er to samtalerunder, og kandidater til 2. samtale skal besvare en personprofilanalyse.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Chefkonsulent Lone Vestergaard på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. / tlf. 2094 1653, fagansvarlig Udbudsjurist Lone Nørgaard Andersen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. / tlf. 2582 1111 eller afdelingsleder Christina Faber-Espensen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. / tlf. 2344 7606.

Søg stillingen