-
Vi har hjulpet flere tusinde afskedigede medarbejdere videre på arbejdsmarkedet
-
Vi er et stærkt team af konsulenter med omfattende erfaring og ekspertise inden for search & selection
Seneste stillinger
Regnskabsassistent med interesse for løn
Er du skarp til lønadministration og bogholderi? Trives du i et struktureret miljø, hvor samarbejde er en del af hverdagen? Så er du måske den nye kollega hos Scandi Byg i Løgstør!
Hos Scandi Byg har de en klar vision om at sætte standarden for fremtidens byggeri med en innovativ og bæredygtig byggeproces. De tror på en grøn byggebranche og indtager gerne førerrollen i forhold til at udvikle og udbrede klimavenligt modulbyggeri i træ.
Dine opgaver
Vi søger en erfaren regnskabsassistent, der får hovedansvar for lønadministration til timelønnede og samtidig bidrager til andre regnskabsmæssige opgaver. Du bliver en del af en lille, dynamisk økonomifunktion, hvor man værdsætter hinanden, og hvor samarbejde og godt humør er en naturlig del af hverdagen. Du bliver en central figur i organisationen med daglig kontakt til både kolleger og eksterne samarbejdspartnere. Du refererer direkte til virksomhedens Senior Business Controller og får et tæt samarbejde med den anden regnskabsassistent.
Dine opgaver bliver bl.a.:
- Lønbehandling for virksomhedens timelønnede fra A-Z inkl. kontrakter og lønoplysninger
- Vedligeholdelse af stamdata og administration i lønsystemet Azets
- Afstemning af løn mod SKAT, balancekonti og øvrige systemer
- Momsopgørelser, refusioner samt bogføring af løn og bank
- Udarbejdelse af statistikker og rapportering til offentlige myndigheder
- Support til ledere vedrørende timeregistrering og overenskomstforhold
- Deltagelse i månedsafslutning og generelle regnskabsopgaver.
En samarbejds- og detaljeorienteret kollega
Vi forestiller os, at du har 4-5 års erfaring med lignende opgaver og en solid regnskabsmæssig baggrund. Særligt er det vigtigt, at du har erfaring med lønopgaver til timelønnede. Det er relevant, hvis du har erfaring med eller viden om overenskomster, og har du erfaring med NAV2018, MS Office og optimering af processer er det en fordel.
Du arbejder struktureret, detaljeorienteret og kan tage ansvar for dine opgaver. Derudover trives du i et dynamisk miljø med varierende opgaver og formår at bevare overblikket samtidig med, at du følger dine opgaver til dørs. Du er dygtig til at kommunikere med forskellige typer af mennesker, og du er ikke bange for at træde til og hjælpe dine kollegaer, når der er behov for det.
Du får
- Løn efter kvalifikationer samt pensions- og forsikringsordning
- Fast arbejdsplads i Løgstør – kun 40 min. fra Aalborg
- En selvstændig stilling med faglige udfordringer og udviklingsmuligheder
- En virksomhed med flad struktur, tæt samarbejde og dygtige kollegaer