Skip to main content

Senior Commissioning Specialist - med stærke projektlederkompetencer

Vil du være en del af en ung, højt specialiseret koncern i kraftig vækst? Interesserer du dig for granskning af driftsproblemer, commissioning, performancetest og idriftsættelse af komplekse tekniske installationer? Og har du lyst til at være med til at skabe yderligere vækst gennem gode relationer til kunder og samarbejdspartnere?

Så har du her muligheden for at spille en central rolle i udviklingen af HJ-Energis afdeling i København i et miljø præget af strategiske samarbejder, tillid og høj kvalitet.

Projektledelse af specialistopgaver

Arbejdsopgaverne omfatter ledelse og koordinering af commissioning-processen på store byggerier, sikring af projekternes kvalitetsstandarder, og du forventes at bidrage til at udvide afdelingens kapacitet og kompetencer. En væsentlig del af opgaverne omfatter samarbejde med kunder, samarbejdspartnere og kolleger for at sikre succesfuld afleveringsforretning. Du bringer din specialistviden i spil i en rolle, hvor du får ansvar for store projekter, sætter dit eget projektteam, og hvor du deler ud af din viden til de øvrige medarbejdere i teamet.

Herudover omfatter arbejdsopgaverne:

  • Benchmarking af HVAC-installationer, herunder ventilation, varme, køl, brugsvand og el
  • Analyse og måling af indeklima og bygningsfysik
  • Styring og analyse af bygningers energisystemer, herunder bygningsautomatik (CTS/BMS)
  • Anvendelse af måleudstyr til præcise dataindsamlinger og analyser

Dyb faglig viden og stærke lederkompetencer

Afdelingen er i kraftig vækst, og du vil få det fulde ansvar for at drive projekterne fra start til slut, herunder at vurdere det øvrige teams ressourcer. Det er afgørende, at du har solid erfaring, en dyb faglig viden samt en uddannelsesmæssig baggrund som ingeniør, maskinmester, bygningskonstruktør eller installatør.

Minimum otte års erfaring med commissioning, facility management, fejlfinding og idriftsættelse af VVS- og ventilationsanlæg. Erfaring med indregulering og CTS/BMS styringer samt konstruktioner og brandtekniske installationer og gennemføringer.

For at få succes i rollen med ledelse og koordinering af commissioning-processen, samarbejde med kunder, samarbejdspartnere og kolleger, er det centralt med følgende personlige kompetencer:

  • Logisk og systematisk tilgang til opgaverne
  • Kvalitetsbevidst og detaljeorienteret
  • Udadvendt og dygtig til at opbygge og vedligeholde kunderelationer
  • God til at samarbejde med fagligt kompetente kolleger og trives med tekniske udfordringer
  • Selvstændig, ansvarsfuld og innovativ i din problemløsning

Udvikling og afveksling

Du tilbydes spændende og afvekslende arbejdsopgaver i en virksomhed med højt til loftet.

Virksomheden og afdelingen er i kraftig vækst, og der er mulighed for at præge den videre udvikling af stillingen og forretningen. Kulturen i virksomheden er karakteriseret ved fagligt dygtige og engagerede medarbejdere, og der hersker en uformel tone på tværs af afdelingerne. Her taler man sammen om tingene, lytter til hinanden og hjælper hinanden. Der afholdes månedlige møder og 1:1 møder, og én gang om måneden afholdes temadage, hvor et fagligt emne bliver gennemgået. Der er gode muligheder for personlig udvikling samt et udfordrende job.

Søg stillingen