Skip to main content

Digital Marketingkoordinator

Vil du være en del af en dynamisk og global virksomhed i vækst, hvor ansvarlig produktion, tillid og ydmyghed er kerneværdier, der gennemsyrer hele organisationen? Som digital marketingkoordinator hos Blåkläder vil du få ansvaret for at drive og udvikle digitale marketingstrategier. Er du den engagerede og passionerede profil, vi søger?

Din rolle som Digital Marketingkoordinator

Som Blåkläders digitale marketingkoordinator får du mulighed for at bidrage til virksomhedens vækst gennem dine kreative, digitale marketingindsatser. Her vil du få det overordnede ansvar for Blåkläders digitale tilstedeværelse og kommunikation. Dette indebærer blandt andet planlægning og eksekvering af digitale marketingkampagner, vedligeholdelse af hjemmesiden, udsendelse af nyhedsbreve og generelt udbredelse af vores brand via digitale indsatser, events og messer.

Du får en bred kontaktflade og en alsidig hverdag fyldt med varierende opgaver, der løbende udfordrer dig:

  • SoMe (organisk og paid): udvikle og implementere strategier på sociale medier for at øge engagement og synlighed. Opsætning, overvågning og optimering af annoncer i annonceadministrator.
  • SEA og SEO: Samarbejde med eksterne bureauer og hovedkontoret, ift. at optimere Blåkläders online synlighed og performance. Desuden skrive og optimere SEO-tekster.
  • PR-materiale: Distribuere PR-materiale i samarbejde med eksterne partnere og stå for opsætning og udsendelse via egne kanaler og eksterne platforme.
  • Nyhedsbreve: Opsætning, udsendelse og analyse af nyhedsbreve, der sikrer en effektiv kommunikation med Blåkläders kunder.
  • Ambassadør- og influencersamarbejde: Researche, aktivere og koordinere løbende samarbejder med Blåkläders ambassadører og influence
  • ABM (Account-Based Marketing): Udvikle og eksekvere målrettede marketingstrategier i samarbejde med hovedkontoret

Med din fokuserede tilgang tager du effektivt ansvar for at løse opgaverne og du forstår vigtigheden af at skabe gode resultater. Du nyder at drive projekter og have en stor kontaktflade blandt kolleger og eksterne partnere.

Du bliver en del af et team på seks i Danmark, hvor du formelt set refererer til Blåkläders danske Country Manager, Rene Christiansen. I det daglige refererer du til marketingansvarlig, Simone Rosholm.

Passioneret, digital teamplayer

Du har en uddannelse inden for digital markedsføring, og har min. 3-4 års erfaring fra en lignende rolle, hvor du har udviklet dine digitale marketingfærdigheder.

Vi søger en kreativ profil, der tænker ud af boksen i forhold til at skabe engagerende tekster, indhold og kampagner. Du har stærke skriftlige og mundtlige kommunikationsevner på både dansk og engelsk, hvilket sikrer en præcis tone of voice og fejlfri grammatik – erfaring med B2B-kommunikation er en fordel.

Du er selvstændig, tager initiativ og arbejder effektivt, men trives også i et dynamisk teammiljø, hvor samarbejde er nøgleordet. Samtidig er du detaljeorienteret og sætter en ære i at levere kvalitetsarbejde.

Der er mange deadlines i stillingen, og det er derfor vigtigt, at du holder overblikket og arbejder systematisk og struktureret med opgaverne.

Her bliver du en del af noget fantastisk!

I jobbet som digital marketingkoordinator i Blåkläders afdeling i Danmark samarbejder du på tværs af koncernen. Den danske afdeling får backup af en meget kompetent, global marketingafdeling i Sverige, og der er et stort potentiale for at sætte sit eget præg på arbejdet.

Blåkläder er en fremsynet iværksættervirksomhed, der fortsat er familieejet. Dine muligheder er mange, og du kan gå så langt du vil, og udvikle dig, hvis du har viljen, evnerne og udholdenheden til det.

Søg stillingen