Skip to main content

Lagerchef til Color Line

Brænder du for lagerledelse, og er du opdateret på fagområdet? Er du også teamorienteret og en rigtig dygtig leder? Så er dette måske dit næste spændende job i en succesfuld international virksomhed i Hirtshals.

Optimal lagerdrift og ledelse

Som Lagerchef i Color Line kommer du til at stå i spidsen for et moderne provianteringslager på næsten 10.000 m2, hvorfra Color Lines flåde på 5 cruise- og transportskibe på daglig basis modtager proviant bestående af alt lige fra spiritus til tobak, parfume, tøj, madvarer, toilet- og hotelartikler mv.

Det bliver din primære rolle at sikre en stabil og optimal lagerdrift med fokus på rettidig levering, kvalitet i alle led, omkostningsstyring samt højt fokus på arbejdsmiljø og sikkerhed og løbende udvikling af medarbejderne. Dertil kommer et behov for at skabe struktur og rammer i form af etablering af nedskrevne processer for arbejdsgange, arbejdsmiljø og sikkerhed, drift og facility, såvel som etablering af et relevant KPI-landskab.

Ydermere et vigtigt fokus på udvikling af lagerfunktionen i Color Line Danmark i form af optimering af processer og arbejdsgange, udnyttelse af digitale løsninger og automatisering, et fokus på bæredygtighed igennem hele værdikæden samt gennemførelse af fremtidige investeringer.

Som Lagerchef skal du lede et team på op til 30 motiverede medarbejdere, afhængig af sæson, som lige som dig, brænder for Lager og Logistik. Som leder skal du skabe et godt arbejdsmiljø, hvor medarbejderne trives og skaber vækst.

Stærk People Manager med fokus på KPI- og driftsstyring

Den ideelle kandidat er en dygtig leder med erfaring i lager og logistikområdet, kombineret med evnen til at optimere processer igennem teknologi at forbedre lagerstyring samt et stort engagement inden for ledelse og bæredygtighed.

Faglige kompetencer:

  • Relevant uddannelse inden for lager/logistik, evt. kombineret med ledelsesuddannelse
  • Stærk faglig baggrund inden for lagerstyring/logistik/supply chain/transport
  • Erfaring med ledelse af timelønnede og funktionærer fra en større virksomhed
  • Erfaring med procesoptimering og ledelse af forandringsprocesser- og projekter
  • Stærke generelle IT-/digitale kompetencer
  • Interesse for og erfaring med bæredygtighedskrav og udviklingsmuligheder
  • Erfaring med KPI- og driftsstyring
  • Kendskab til regler for håndtering af fødevarer og medicin samt Microsoft Dynamics og LS retail er en fordel, men ikke et krav.

Personlige kompetencer

  • Stærke relationelle kompetencer
  • En god formidler og relationsbygger som skaber engagement og et godt team
  • Samarbejdsvillig og udviklingsorienteret
  • Troværdig og loyal leder og kollega
  • Resultatorienteret og handlekraftig
  • Struktureret og analytisk i din tilgang til problemstillinger, og lyst til at udfordre det etablerede

I Color Line får du

Du tilbydes en spændende og udfordrende lederstilling i en kompetent, velkonsolideret og international virksomhed, hvor opgaverne løses i tæt samarbejde mellem dygtige og engagerede kolleger i et dynamisk og uhøjtideligt miljø. Du bliver ansvarlig for et moderne nybygget og miljørigtigt lager, hvor der er implementeret et nyt logistiksystem (LS Retail/Microsoft Business Central).

Der tilbydes en særdeles spændende og selvstændig stilling med betydelige faglige og personlige udviklingsmuligheder. For den rette kandidat rummer stillingen særdeles gode muligheder for direkte og aktivt at medvirke til den fortsatte udvikling og værdiskabelse af fagområdet i Color Line. Lønnen forhandles efter kvalifikationer.

Søg stillingen