Skip to main content

Seneste stillinger

Koordinerende Salgssupporter til Blåkläder

Vil du være det koordinerende bindeled i en vækstvirksomhed med solide værdier, højt til loftet og et stærkt sammenhold? Er du bedst, når alt er samlet i et Excel-ark, og du er på forkant med opgaverne? Så læs med her:

Koordinerende og kommunikerende bindeled

Blåkläder Workwear i Støvring har travlt og udvider derfor teamet med denne nyoprettede stilling som Koordinerende Salgssupporter. Her får du ansvar for at samle trådene, sikre kommunikation og koordinere samarbejdet mellem salg, kunder og dine øvrige kolleger.

Du vil spille en vigtig rolle i at give Blåkläders kunder den nødvendige support, så de har de bedst mulige forudsætninger for at sælge Blåkläders produkter.

Som den koordinerende salgssupporter byder din dagligdag på en blanding af faste, rutineprægede opgaver, og ad hoc-opgaver fra sælgerne i marken, fra kunderne og dine øvrige kolleger.

  • Udarbejde kundelister til hovedkataloger og specifikke kampagner
  • Opdatere hjemmeside med korrekte links til forhandlere og kunder
  • Udarbejde salgsmateriale og præsentationer i bl.a. PowerPoint til sælgere
  • Koordinere sociale arrangementer såsom julefrokost og sommerfest
  • Bestille visitkort og andet markedsføringsmateriale til messer og events

Koordinator på Blåkläders nye CRM-system baseret på D365

  • Yde support til sælgere i brugen af CRM-systemet
  • Oprette og vedligeholde data i CRM-systemet
  • Vedligeholde databasen med DB-numre:
  • Oprette nye varer og slette udgåede varer

Koordinator på Blåkläders kataloger og magasiner:

  • Samle information, læse korrektur og opdatere danske kataloger
  • Koordinere opgaveflow og sikre rettidig opdatering af materialer
  • Oversættelsesopgaver svensk/dansk/engelsk

På sigt vil der komme flere opgaver i takt med, at du kommer ind i opgaverne.

Struktureret Excel-haj og på forkant med opgaverne

Stillingen er nyoprettet, og du skal overtage opgaver fra andre kolleger i teamet. Derfor er det en fordel, hvis du er nysgerrig og åben overfor udfordringer og hurtigt sætter dig ind i nye opgaver. Din dag vil være en blanding af mange forskellige opgaver, som du selv skal strukturere og koordinere. Det er derfor vigtigt, at du har gode koordineringsevner og ikke mister fokus på detaljerne.

Du har:

  • Erfaring fra en lignende rolle i en salgsorganisation, hvor du har supporteret sælgere og kunder – gerne inden for B2B-segmentet eller håndværkerbranchen
  • God erfaring med Excel og kendskab til pivottabeller, formler og måske datavisualisering
  • CRM-systemer, det er en fordel, hvis du har kendskab til D365
  • Lyst til at lære og optimere nye IT-løsninger
  • Stærke kommunikative evner og erfaring med at koordinere opgaver på tværs af teams og interessenter
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring i oversættelse mellem dansk, svensk og engelsk

Du trives i en hverdag, hvor du effektivt holder overblik over både faste og ad hoc-opgaver, og hvor du bruger din strukturerede tilgang til at prioritere opgaverne.

Du arbejder selvstændigt og er opsøgende i forhold til at finde løsninger på udfordringer. Du støtter dine kolleger, og du samarbejder tæt med både salgsteamet og kunderne.

Det får du

Du bydes velkommen i Blåkläderfamilien gennem en grundig on-boarding, hvor du bliver introduceret til organisationen, produkterne, kulturen og relevante systemer. Efterfølgende vil de næste to-fire uger stå på tæt samarbejde med Office Team Leader, Betina Haurum og det øvrige team, så du kommer godt ind i procedurerne hos Blåkläder.

Søg stillingen


Gå til ledige stillinger