Skip to main content

Seneste stillinger

Logistikkoordinator

Kunne du tænke dig at blive en del af en spændende virksomhed og få de mest fantastiske kollegaer? Hverdagen er alsidig, sjov og dynamisk i et super kollegialt miljø. Til Tomex’ hovedkontor i Aalborg søger vi en serviceminded kollega til at indgå i logistikafdelingen.

Alsidigt job i en dynamisk virksomhed

Du kommer til at arbejde i en alsidig stilling i en dynamisk hverdag, hvor to dage sjældent ligner hinanden, samt indgå i et dygtigt ungt team med højt humør og faglighed. Vi søger en struktureret og serviceminded Logistikkoordinator til en alsidig hverdag, som du vil have mulighed for at sætte dit eget præg på. Du bliver en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed med gode udviklingsmuligheder.

Dine opgaver vil blive:

  • Planlægning og koordinering af virksomhedens transportopgaver.
  • Indhentning af transporttilbud.
  • Daglig kontakt til virksomhedens leverandører, kunder, transportører og kontorer i udlandet.

Struktureret og serviceminded logistikkoordinator til dygtigt team

Du er uddannet inden for transport, spedition, logistik eller Supply Chain. Gerne med erfaring inden for fødevarer eller lignende virksomhed. Du har 2-3 års erfaring eller mere med lignende arbejdsopgaver.

Desuden er du struktureret og systematisk, du har ordenssans, er effektiv, har overblik, er serviceminded og udadvendt med et godt humør. Du trives med en chef, der delegerer ansvar til sine medarbejdere. Derudover er du stærk i både dansk og engelsk i skrift og tale.

Hos Tomex møder du passionerede medarbejdere, som har fokus på de bedste løsninger og på at yde en excellent kundeservice. De har et professionelt, åbent og afslappet miljø, hvor der sættes pris på konstruktiv ærlighed og et godt samarbejde. Du bliver en del af en international organisation, hvor to dage sjældent er ens.

Vi lægger vægt på din tilgang til arbejdet og lysten til at bidrage med dine personlige som faglige egenskaber.

Med kunden i centrum er du naturligt serviceminded, detaljeorienteret og har et naturligt drive. Du er vant til at arbejde med MS Office, og du er vant til at arbejde i et ERP-system. Du trives i en dynamisk og varieret hverdag.

Godt kollegialt miljø - både i teamet og i virksomheden

Du bliver en del af et internationalt team, som sidder centralt i Aalborg med 13 dygtige kollegaer i logistikafdelingen. Der er et godt kollegialt miljø – både i teamet og i virksomheden generelt. Du kommer i sagens natur til at arbejde med mangeartede opgaver, men du får samtidig muligheden for at sætte dit eget præg på stillingen samt din udvikling.

Du får en bred kontaktflade på internationale markeder. Du bliver del af en virksomhed med en helt særlig kultur, en særdeles sund økonomi og et organisatorisk fladt hierarki, hvor der er højt til loftet.

Lønnen er efter kvalifikationer, desuden får du pensionsordning, frokostordning samt en række personalegoder.

Søg stillingen


Gå til ledige stillinger