Skip to main content

Financial Controller til Tomex i Aalborg

Vil du bruge din viden og erfaring inden for regnskabsområdet til at sikre høj kvalitet i økonomifunktionen i en spændende international vækstvirksomhed? Så har vi jobbet til dig.

Kompetent økonomifunktion

Som controller bliver du en del af en kompetent økonomifunktion med fem medarbejdere, som du kommer til at arbejde tæt sammen med. Du får rig mulighed for at bidrage til planlægning, tilrettelæggelse og udvikling i økonomifunktionen. Mange processer, procedurer og retningslinjer er åbne for gode ideer.

Du skal kunne:

  • udarbejde perioderegnskaber og momsregnskaber i datterselskaber
  • være med til generelle bogholderimæssige opgaver i tæt samarbejde med dine kollegaer
  • spille en central rolle i udarbejdelsen af års- og perioderegnskaberne
  • debitorstyring
  • deltage i regnskabsmæssige udviklingsopgaver
  • arbejde aktivt på at forbedre og strømline arbejdsprocesserne i afdelingen
  • udføre diverse ad hoc-opgaver.

Erfaring med regnskab

Du har erfaring med regnskab og/eller revision, eventuelt fra en lignende stilling eller som revisorassistent/revisor. Du trives i et internationalt miljø, hvor du også skal kommunikere på engelsk. Men det afgørende er, at dine faglige kompetencer er indenfor økonomi og regnskab. Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • har flair for it-systemer – og især økonomisystemer (Tomex anvender Business Central).
  • er god til at sætte dig ind i nye problemstillinger.
  • har en løsningsorienteret indstilling og prioriterer videndeling.
  • arbejder selvstændigt og ansvarsbevidst med et godt overblik, men er samtidig en holdspiller.
  • som person er du effektiv, omhyggelig og sætter dig hurtigt ind i nye opgaver – og følger dem helt til dørs.
  • du har et godt humør og udviser en fleksibel indstilling. Du er ordensmenneske og sætter en ære i at overholde deadlines.
  • du trives i et miljø, hvor du indgår i et tæt samarbejde med kollegaer med en anden faglig baggrund.

Velfungerende arbejdsplads

  • Et udfordrende job i et spændende og attraktivt arbejdsmiljø, hvor to dage ikke er ens.
  • Et spændende og udviklende job i en international orienteret virksomhed, kendetegnet ved ansvarlighed, samarbejde og kompetence.
  • En høj grad af frihed under ansvar.
  • En velfungerende arbejdsplads med gode kolleger – også på tværs af afdelinger, en uformel omgangstone og mulighed for sociale aktiviteter.
  • En attraktiv gagepakke (løn, pension, frokost- og sundhedsordning) samt en lang række personalegoder.

Søg stillingen