Skip to main content

Stærk administrativ profil til driftssupport

Har du flere års erfaring med administrativ support, f.eks. i en driftsorganisation? Er du effektiv og god til at understøtte organisationen med dine kompetencer, så er du måske Nordværks nye administrative medarbejder til Deponi og Miljøanlæg.

Om stillingen

Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor Nordværk samler de administrative opgaver, der vedrører Nordværks Deponi og Miljøanlæg. Du får en central rolle og et tæt samarbejde med afdelingslederen og de driftsansvarlige i afdelingen. På Deponi og Miljøanlæg har de en vigtig samfundsmæssig opgave i forhold til sikker håndtering af deponiegnet affald. Der er en stor berøringsflade med både interne og eksterne samarbejdspartnere.

Du bliver en tæt sparringspartner til afdelingslederen på Deponi og Miljøanlæg, og stillingen rummer rig mulighed for at udvikle opgaveporteføljen og få ansvar for mange interessante opgaver. Den rette profil vil få rollen som fagansvarlig, hvilket indebærer ansvar for at planlægge, styre og visitere opgaver inden for dit fagområde.

Nordværk er kommunalt ejede, og de har derfor en tæt dialog med deres ejerkommuner, hvor den nye medarbejder også kommer til at spille en rolle.

Du får bl.a. følgende opgaver:

  • Opbygge og samle afdelingens administrative opgaver, med henblik på at skabe en effektiv og sikker behandling af afdelingens opgaver
  • Udarbejdelse og ajourføring af procedurer for at sikre overholdelse af gældende lovgivning
  • Registrering af hændelser vedr. arbejdsmiljø
  • Udtræk af dybdegående vejedata, f.eks. mandetimer og maskintimer til at definere rigtig prissætning.
  • Dataudtræk som baggrund for modtagekontrol
  • Udarbejde kvartalsopgørelser af mængder til dokumentation og status.
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af vagt- og ferieplaner i samarbejde med de driftsansvarlige
  • Opbygning af system til udarbejdelse og optimering af købsordrer i forhold til diverse udgiftsområder.
  • Registreringer af diesel, opdatering af forskellige skemaer, vand, perkolat, el, vand og varme
  • Strukturere bestilling af forbrugsmaterialer til driften i samarbejde driftsansvarlige
  • Daglig driftssupport

Dine faglige og personlige kendetegn

Det er vigtigt, at du motiveres af at være i en supporterende rolle, hvor du er en central støttefunktion for ledelsen. Du har blik for både de små detaljer og de store linjer og har dermed en vigtig rolle i at skabe en god og effektiv arbejdsproces i afdelingen.

Du er dygtig til at kommunikere på tværs af organisationen, og har stærke formidlingsevner. Interesse og sans for økonomi er en fordel i jobbet. For at lykkes i rollen, har du en handlingsorienteret og proaktiv arbejdsstil, og du agerer selvfølgelig loyalt i forhold til din ledelse.

Du kan navigere i en travl hverdag og er god til at tilrettelægge og prioritere opgaver, da du vil blive mødt af mange løbende opgaver, som kræver en hurtig løsning.
Du har en kontoruddannelse eller er professionsbachelor i offentlig administration. Du kan også komme med erfaring fra en lignende rolle – gerne med en god portion forståelse for driften, da drift er vores kerneopgave.

Nordværk kan tilbyde

Du vil få en vigtig rolle og en bred kontaktflade i en virksomhed, som er bevidst om vigtigheden af en stærk administration.

Deponi og Miljøanlæg er en del af Division for Behandlingsanlæg. Der er 12 medarbejdere i driften, fordelt på tre lokationer, herunder to driftsansvarlige plus afdelingslederen. Der er et tæt samarbejde med miljøafdelingen, som er fysisk til stede på arbejdsadressen flere gange om ugen.

Afdelingen for Deponi og Miljøanlæg er ambitiøse omkring deres funktion i virksomheden, og du vil blive en del af en dedikeret, engageret og kompetent arbejdsplads. Samtidig vægtes en varm, humoristisk og uformel omgangstone med fokus på at spille hinanden gode.

Du vil få en fleksibel arbejdsdag med forskelligartede opgaver og kontaktflader, og du har også mulighed for hjemmearbejde.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer ugentligt, og der gives løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst.

Dit arbejdssted bliver på Nordværks Deponi i Rærup. Dog skal du forvente enkelte arbejdsdage eller møder på Nordværks øvrige lokationer og derfor er adgang til bil en forudsætning.

Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder hos Nordværk Rene Jensen på telefon 41 38 31 03 eller Chefkonsulent hos Curia Lone Vestergaard på telefon + 45 2094 1653.

Ansættelse: 1. september 2024
Ansøgningsfrist 23. juni 2024
Samtaler afholdes 27. juni og 2. juli 2024. Der er to samtalerunder og kandidater til 2. samtale skal besvare en persontypeprofil.

Nordværk ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle kvalificerede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Søg stillingen