Skip to main content

Payroll Specialist til international virksomhed i Aalborg

Har du erfaring med lønafregning og bankopgaver, og har du lyst til at arbejde i en alsidig rolle i en koncern med mangeartede opgaver? Så er det måske dig, som GomSpace leder efter i stillingen som Payroll Specialist.

Du er en haj til løn- og bankopgaver

Dine primære arbejds- og ansvarsområder er i afdelingen Finans og Administration, hvor dine opgaver er inden for løn og bank.

Dine konkrete opgaver dækker bl.a.

  • Lønadministration og lønkørsel i Danmark
  • Bistå i forbindelse med ind- og udstationering af medarbejdere, herunder udarbejdelse af grundlag for lønkørsel til disse
  • Indberetning og afregning til e-indkomst, Feriekonto og lignende samt sikre refusioner for sygdom mv.
  • Administrere ferie og hensættelser til feriepengeforpligtelser
  • Bogføring af løn i ERP-system og månedlige afstemninger
  • Leverance af div. løn- og medarbejderrelaterede statistikker - internt og eksternt
  • Varetage henvendelser fra medarbejdere
  • Rådgive organisationen i personalemæssige forhold (overenskomster og uregelmæssigheder)
  • Andre ad hoc opgaver i accounting og HR
  • Bank
    • Udarbejdelse af bankbetalinger for hele GomSpace
    • Bogføring af alle betalinger i økonomisystemet

Du vil refere ind til Group Finance Manager og din daglige gang er på hovedkontoret i Aalborg i et team med dygtige og søde kollegaer.

Engagereret, proaktiv og tillidsvækkende

Vi forventer, at du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med opgaver inden for de primære områder. Du har gerne en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for økonomi eller regnskab.

Du har nemt ved at sætte dig ind i og arbejde i forskellige IT-systemer. GomSpace bruger IFS og E-conomic, samt Zenegy som lønsystem, og derfor er det en fordel, hvis du har kendskab til dem, men det er ikke et krav. Derudover kan du begå dig på engelsk i både skrift og tale.

Som person er du imødekommende, og det falder dig naturligt at etablere et godt og tillidsfuldt samarbejde i organisationen.

Derudover forestiller vi os, at du er:

  • detalje- og kvalitetsorienteret
  • ansvarsbevidst: du tager ansvar for opgaverne og får dem løst effektivt, proaktivt og inden for aftalte deadlines
  • struktureret, analytisk og har sans for orden
  • imødekommende og serviceminded

Et alsidigt job i en særdeles attraktiv virksomhed

Du bliver en del af en velfungerende økonomiafdeling med engagerede og dygtige kollegaer. Organisationskulturen er meget uformel, og der er masser af rum til både personlig og faglig udvikling. Du kan forvente at modtage en grundig introduktion til dine opgaver, og i dit team arbejder I som ét hold – særligt i de travle perioder.

Du bliver en del af en international vækstvirksomhed, som er præget af dedikerede medarbejdere, der udvikler og producerer enestående nanosatellit-systemer til kunder på det globale marked.

GomSpace tilbyder en spændende karrieremulighed i en dynamisk, voksende og international orienteret organisation med mange udfordrende og spændende aktiviteter.

Søg stillingen