Har du erfaring med lønafregning og bankopgaver, og har du lyst til at arbejde i en alsidig rolle i en koncern med mangeartede opgaver? Så er det måske dig, som GomSpace leder efter i stillingen som Payroll Specialist. Dine primære arbejds- og ansvarsområder er i afdelingen Finans og Administration, hvor dine opgaver er inden for løn og bank. Dine konkrete opgaver dækker bl.a. Du vil refere ind til Group Finance Manager og din daglige gang er på hovedkontoret i Aalborg i et team med dygtige og søde kollegaer. Vi forventer, at du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet med opgaver inden for de primære områder. Du har gerne en relevant uddannelsesmæssig baggrund inden for økonomi eller regnskab. Du har nemt ved at sætte dig ind i og arbejde i forskellige IT-systemer. GomSpace bruger IFS og E-conomic, samt Zenegy som lønsystem, og derfor er det en fordel, hvis du har kendskab til dem, men det er ikke et krav. Derudover kan du begå dig på engelsk i både skrift og tale. Som person er du imødekommende, og det falder dig naturligt at etablere et godt og tillidsfuldt samarbejde i organisationen. Derudover forestiller vi os, at du er: Du bliver en del af en velfungerende økonomiafdeling med engagerede og dygtige kollegaer. Organisationskulturen er meget uformel, og der er masser af rum til både personlig og faglig udvikling. Du kan forvente at modtage en grundig introduktion til dine opgaver, og i dit team arbejder I som ét hold – særligt i de travle perioder. Du bliver en del af en international vækstvirksomhed, som er præget af dedikerede medarbejdere, der udvikler og producerer enestående nanosatellit-systemer til kunder på det globale marked. GomSpace tilbyder en spændende karrieremulighed i en dynamisk, voksende og international orienteret organisation med mange udfordrende og spændende aktiviteter. Payroll Specialist til international virksomhed i Aalborg
Du er en haj til løn- og bankopgaver
Engagereret, proaktiv og tillidsvækkende
Et alsidigt job i en særdeles attraktiv virksomhed