Skip to main content

Seneste stillinger

Empatisk og resultatorienteret Teamleder til kundeservice

Har du erfaring med at lede et mindre salgs- eller serviceteam? Motiveres du af kontinuerligt at hæve niveauet for god kundeservice? Og får du dine medarbejdere til at vokse med opgaven? Så læs mere her:

Tag kundeservice til det næste niveau

Som Dansk Bilglas’ nye Teamleder for kundeservice får du det daglige ansvar for et velfungerende kundeserviceteam på ni fastansatte medarbejdere, som håndterer henvendelser fra kunder og montører både telefonisk og digitalt.

I det daglige er du selv en aktiv del af kundeserviceteamet og bruger omkring halvdelen af din tid på direkte kundeservice, herunder besvarelse af henvendelser og løsning af kunders behov. Resten af tiden dedikeres til ledelses- og udviklingsopgaver, som bl.a. inkluderer:

  • Oplæring af nye medarbejdere
  • Udvikling og fastholdelse af medarbejdere
  • Optimere processer og procedurer i afdelingen
  • Fortsat fokus på og udvikling af salgsindsatsen i teamet
  • Afholde performancesamtaler med medarbejdere ift. kundeservice og salg
  • Superbruger på bookingsystemet
  • Dække Kundeservicechefens opgaver, når denne er ude af huset

Teamlederen bliver en central sparringspartner for Kundeservicechefen, særligt i forhold til forbedringsforslag til processer, optimering af arbejdsgange og justeringer i den AI-styrede planlægningsplatform.

Ledelsesformen i virksomheden er præget af ordentlighed, man lytter til medarbejderne, tager dem seriøst og hjælper med at løse hinandens opgaver.

Resultatskabende salgs- og serviceprofil med gode lederevner

I denne nyoprettede stilling, overtager du ansvaret for den daglige drift i kundeservice og bliver samtidig superbruger på bookingsystemet. Du har allerede erfaring med at lede et mindre salgs- eller serviceteam og ser denne stilling som en mulighed for at videreudvikle dine lederkompetencer.

For at få succes i stillingen, har du:

  • skabt positive resultater i en lignende rolle som leder
  • praktisk erfaring med at arbejde hands-on med både salg og kundeservice
  • forståelse med mekanismerne bag fremragende kundeservice
  • evnen til at skabe motivation og engagement
  • stærke kommunikationskompetencer
  • evnen til at motivere og coache medarbejdere i både salg og kundeservice
  • erfaring med at styre og analysere KPI’er, data og kundeserviceprocesser
  • erfaring med IT-systemer og er komfortabel med at arbejde i bookingsystemer
  • Kendskab til kundeoplevelse (CX) og branchen er en fordel, men ikke et krav

Ambitiøs og empatisk tilgang til service

Som person trives du i rollen som spillende træner, hvor du både leder og aktivt deltager i afdelingens opgaver. Du går forrest som et godt eksempel og har konstant fokus på at styrke fællesskabet i teamet.

Ledelsesstilen i Dansk Bilglas er præget af ordentlighed, man lytter til medarbejderne, tager dem seriøst og hjælper med at løse hinandens opgaver. Samtidig stilles der krav, og man har høje forventninger.

På samme måde udviser du empati, respekt og ordentlighed i din tilgang til både medarbejdere og kunder. Du er nysgerrig på dine medarbejderes styrker og potentiale, og du er engageret i, hvordan teamet, processerne og afdelingen kan udvikles.

Muligheder for vækst og udvikling

For den rette byder stillingen på gode muligheder for faglig og personlig udvikling samt stor indflydelse på egne opgaver. Rollen giver plads til at tage ansvar og løbende få udfordringer i samarbejde med Kundeservicechefen, som teamlederen gradvist vil overtage ansvaret for.

Dansk Bilglas er en ambitiøs virksomhed med fokus på at styrke både salg og service. Vækstambitionerne understøttes af en kultur præget af innovation og udvikling, bl.a. gennem brugen af AI og teknologi til at optimere arbejdsprocesser.

Søg stillingen


Gå til ledige stillinger