Skip to main content

Seneste stillinger

Kontorassistent til Logistikafdelingen

Kunne du tænke dig at blive en del af en spændende virksomhed og få de mest fantastiske kollegaer? Hverdagen er alsidig, sjov og dynamisk i et super kollegialt miljø. Til Tomex hovedkontor i Aalborg søger vi en serviceminded kollega til at indgå i den daglige drift i Logistikafdelingen.

Alsidigt job i en dynamisk hverdag

Du kommer til at arbejde i en alsidig stilling i en dynamisk hverdag, hvor to dage sjældent ligner hinanden, samt indgå i et dygtigt ungt team med højt humør og faglighed. Vi søger en struktureret og serviceminded kontorassistent til en alsidig hverdag, som du vil have mulighed for at sætte dit eget præg på. Du bliver en del af et dygtigt team i en innovativ virksomhed med gode udviklingsmuligheder.

Dine opgaver vil blive:

  • Ordrebehandling med direkte daglig kunde kontakt
  • Fakturering
  • Dokument behandling/udstedelse/kontrol
  • Kurer
  • Betalingskontrol

Derudover vil der forekomme almindeligt forefaldende kontoropgaver.

Struktureret og servicemindet kontorassistent til et dygtigt team

Hos Tomex møder du passionerede medarbejdere, som har fokus på de bedste løsninger og på at yde en excellent kundeservice. De har et professionelt, åbent og afslappet miljø, hvor der sættes pris på konstruktiv ærlighed og et godt samarbejde. Du bliver en del af en international organisation, hvor to dage sjældent er ens.

Vi lægger vægt på din tilgang til arbejdet og lysten til at bidrage med dine personlige som faglige egenskaber.

Du har et stærkt overblik og arbejder effektivt og struktureret. Du trives med en chef, der delegerer ansvar til sine medarbejdere.

Med kunden i centrum er du naturligt serviceminded, detaljeorienteret og har et naturligt drive Du er vant til at arbejde med MS Office, og du er vant til at arbejde i et ERP-system. Du trives i en dynamisk og varieret hverdag. Som person vil andre kendetegne dig som struktureret og systematisk.

Godt kollegialt miljø - både i teamet og i virksomheden

Du bliver del af et internationalt team og sidder centralt i Aalborg med 12 dygtige kolleger i Logistikafdelingen. Der er et godt kollegialt miljø – både i teamet og i virksomheden generelt. Du kommer i sagens natur til at arbejde med mangeartede opgaver, men får samtidig muligheden for at sætte dit eget præg på stillingen samt din udvikling.

Du får en bred kontaktflade på internationale markeder. Du bliver del af en virksomhed med en helt særlig kultur, en særdeles sund økonomi og et organisatorisk fladt hierarki, hvor der er højt til loftet.

Lønnen er efter kvalifikationer, desuden får du pensionsordning, frokostordning samt en række personalegoder. Der vil være mulighed for nedsat tid, hvis du ønsker dette.

Søg stillingen


Gå til ledige stillinger